poison

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Passout

Av Lina Retzman - 17 november 2012 18:10

   Nyss ätit lite god mat med familjen.

Ska snart ta en dusch och packa lite , åker till rostock vid 9. Mysa med pojkvännen !

Åker med kims mamma , så ska handla lite i mellerud innan vi åker till rostock.

Blir nog lite godis och filmmys.

Nu får det bli att fixa lite saker. 

Dyker nog upp lite mer seriösa inlägg om någon dag/ar.


Peace



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Retzman - 6 december 2012 14:43


Idag har inte hänt så mycket , sovit och kim kom hit en halvtimma eller något. Mys! Eldad i kaminen och myst med hundarna. Senare när familjen kommit hem och vi har ätit blir det att åka och köpa vinterskor :) Mys Ska nog gå till skolan imorgon...

Av Lina Retzman - 5 december 2012 11:50

Kan fotfarande inte fatta att det har hänt.Så jävla tragiskt och hemskt.Du var ju så snäll och go och va alltid snäll mot mig.Jag tänker extra på dig nu.Hoppas du har det bra i himlen , trots att vi helst vill ha dig här på jorden!Tack för alla minne...

Av Lina Retzman - 3 december 2012 17:55

Har varit i rostock i helgen. Mått sådär , spydde 'även idag. Att jag aldtig kan bli frisk.. Har skyhög feber dessutom. Känner att just idag och säkert dom kommande dagarna om inte resten av livet så komme jag va otroligt sne på allt. Konstigt ? ...

Av Lina Retzman - 29 november 2012 21:36

Varit hemma från skolan nu några dagar , förkyld , feber osv. Tyckte det började kännas bättre i går , tills jag spydde för kung och fosterland. Sen dess har jag haft ständiga smärtor i magen mest på vänster sida. Kan knappt äta , får dessutom väldig...

Av Lina Retzman - 28 november 2012 16:39


But you didn't have to cut me offMake out like it never happened and that we were nothingAnd I don't even need your loveBut you treat me like a stranger and that feels so roughNo you didn't have to stoop so lowHave your friends collect your records a...

Presentation


Lina Retzman 17 år , andra året på Barn & Fritid.
Allra största förebilden är självklart Till Lindemann.

PEACE ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards