poison

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Hampus 9 år ~

Av Lina Retzman - 20 november 2012 19:34

Upp tidigt i morse , gjorde mig i ordning och åkte till skolan.

Jobbat undan en hel del idag och varit på ett studiebesök med hela 1+2an på kommunen.Lite små trist men ändå intressant att se hur det fungerar och även se lokalerna. Massa fika ! höhö

Mötte maja efter skolan, köpte present till hampus och drog och käka med familjen på resturang. Massa mys , sen hem och äta tårta och öppna presenter med lite släkt. Min bror fyller 9 idag , har nog aldrig sett en så gla unge förut ♥

Nu är jag supertrött!

Ska krypa ner i sängen snart och se på någon film och se fram emot sovmorgonen imorgon. Ska bli jätteskönt att få sova ut lite.


Nu är allt bokat förresten , åker på fredag förmiddag till Norrköping och pappa har hyrt ett rätt så stort rum som vi bor i själva precis i närheten av pappa och hans tjej och har högst 5 minuter ner till stan ! Ska bli jättemysigt & kul och även skönt att komma bort mellerud lite ;p

Ska även åka till Västervik på lördagen och se hur det står till där , träffa folk och äta lite. Har ju inte varit där på typ 4 år... ska försöka träffa så många som möjligt!

Nu blir det fiiilm ! mysmysmys


Godnatt alla söta

 
 
bambi

bambi

21 november 2012 15:51

Är du intresserad av att hålla i tävlingar på din blogg? Jag har skrivit ett inlägg om ett jättebra
tips för att snabbt komma igång med att hålla i tävlingar för olika företag!
kika in! :D Direktlänk: http://www.nattstad.se/Bambis?id=5209866

Puss!

http://www.nattstad.se/bambis

 
bea

bea

22 november 2012 13:47

fin blogg du har! :)

http://www.livsillusioner.blo.gg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Retzman - 6 december 2012 14:43


Idag har inte hänt så mycket , sovit och kim kom hit en halvtimma eller något. Mys! Eldad i kaminen och myst med hundarna. Senare när familjen kommit hem och vi har ätit blir det att åka och köpa vinterskor :) Mys Ska nog gå till skolan imorgon...

Av Lina Retzman - 5 december 2012 11:50

Kan fotfarande inte fatta att det har hänt.Så jävla tragiskt och hemskt.Du var ju så snäll och go och va alltid snäll mot mig.Jag tänker extra på dig nu.Hoppas du har det bra i himlen , trots att vi helst vill ha dig här på jorden!Tack för alla minne...

Av Lina Retzman - 3 december 2012 17:55

Har varit i rostock i helgen. Mått sådär , spydde 'även idag. Att jag aldtig kan bli frisk.. Har skyhög feber dessutom. Känner att just idag och säkert dom kommande dagarna om inte resten av livet så komme jag va otroligt sne på allt. Konstigt ? ...

Av Lina Retzman - 29 november 2012 21:36

Varit hemma från skolan nu några dagar , förkyld , feber osv. Tyckte det började kännas bättre i går , tills jag spydde för kung och fosterland. Sen dess har jag haft ständiga smärtor i magen mest på vänster sida. Kan knappt äta , får dessutom väldig...

Av Lina Retzman - 28 november 2012 16:39


But you didn't have to cut me offMake out like it never happened and that we were nothingAnd I don't even need your loveBut you treat me like a stranger and that feels so roughNo you didn't have to stoop so lowHave your friends collect your records a...

Presentation


Lina Retzman 17 år , andra året på Barn & Fritid.
Allra största förebilden är självklart Till Lindemann.

PEACE ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards